Αρ.πρωτ:42
Μέγαρα:05/02/2014
Μέγαρα:05/02/2014
Προς: Βουλευτές διαρκούς επιτροπής δημόσιας τάξης, δημόσιας διοίκησης και δικαιοσύνης
Θέμα: «Τροποποιήσεις άρθρων επί του Ν/Σ »
ΑΡΘΡΟ 76
Ανασυγκρότηση Συμβουλίων Π.Σ.
Ανασυγκρότηση Συμβουλίων Π.Σ.
2. Το Συμβούλιο Επιτελικού Σχεδιασμού συγκροτείται από:
α. Τον Αρχηγό Πυροσβεστικού Σώματος, ως Πρόεδρο.
β. Τον Υπαρχηγό Υποστήριξης Πυροσβεστικού Σώματος.
γ. Τον Υπαρχηγό Επιχειρήσεων Πυροσβεστικού Σώματος
δ. Τον Συντονιστή Υποστήριξης.
ε. Τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας και
στ. Έναν εκπρόσωπο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Υπαλλήλων Πυροσβεστικού
α. Τον Αρχηγό Πυροσβεστικού Σώματος, ως Πρόεδρο.
β. Τον Υπαρχηγό Υποστήριξης Πυροσβεστικού Σώματος.
γ. Τον Υπαρχηγό Επιχειρήσεων Πυροσβεστικού Σώματος
δ. Τον Συντονιστή Υποστήριξης.
ε. Τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας και
στ. Έναν εκπρόσωπο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Υπαλλήλων Πυροσβεστικού
Σώματος (Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ.) και της Ένωσης Αξιωματικών Πυροσβεστικού Σώματος (Ε.Α.Π.Σ.), ως μέλη.
Τροποποίηση:
Το εδάφιο στ’ θα πρέπει να τροποποιηθεί έτσι ώστε στο συμβούλιο του επιτελικού σχεδιασμού να συμμετέχει ως μέλος και ένας εκπρόσωπος από την ομοσπονδία μας (Π.Ο.Π.Υ.ΣΥ.Π) όπως πολύ σωστά συμμετέχει όπως βλέπεται και από τις άλλες 2 συνδικαλιστικές οργανώσεις του Π.Σ. Είναι αδιανόητο να μην έχει εκπρόσωπο στο συμβούλιο του επιτελικού σχεδιασμού το ανώτερο συνδικαλιστικό όργανο των 4000 Π.Π.Υ και των 1500 Συμβασιούχων πυροσβεστών, που αντιστοιχούν πάνω από το 1/3 της οργανικής δύναμης του σώματος. Είναι αδιανόητο να μην έχει λόγο η Π.Ο.Π.Υ.ΣΥ.Π που όλο το προσωπικό που εκπροσωπεί εκτελεί υπηρεσία σε βάρδιες και όχι σε γραφεία.
Τροποποίηση:
Το εδάφιο στ’ θα πρέπει να τροποποιηθεί έτσι ώστε στο συμβούλιο του επιτελικού σχεδιασμού να συμμετέχει ως μέλος και ένας εκπρόσωπος από την ομοσπονδία μας (Π.Ο.Π.Υ.ΣΥ.Π) όπως πολύ σωστά συμμετέχει όπως βλέπεται και από τις άλλες 2 συνδικαλιστικές οργανώσεις του Π.Σ. Είναι αδιανόητο να μην έχει εκπρόσωπο στο συμβούλιο του επιτελικού σχεδιασμού το ανώτερο συνδικαλιστικό όργανο των 4000 Π.Π.Υ και των 1500 Συμβασιούχων πυροσβεστών, που αντιστοιχούν πάνω από το 1/3 της οργανικής δύναμης του σώματος. Είναι αδιανόητο να μην έχει λόγο η Π.Ο.Π.Υ.ΣΥ.Π που όλο το προσωπικό που εκπροσωπεί εκτελεί υπηρεσία σε βάρδιες και όχι σε γραφεία.
ΑΡΘΡΟ 93
Αρμοδιότητες και λειτουργία των Περιφερειακών Πυροσβεστικών Διοικήσεων
Αρμοδιότητες και λειτουργία των Περιφερειακών Πυροσβεστικών Διοικήσεων
Εδάφιο ιβ. Ορίζουν, με απόφαση του Αρχηγού Π.Σ. και μετά το πέρας της αντιπυρικής περιόδου, προσωπικό με καθήκοντα δασοπροστασίας που διατίθεται, πέραν των προβλεπόμενων καθηκόντων του, για την υποβοήθηση και υποστήριξη δράσεων προληπτικής πυροπροστασίας και πολιτικής προστασίας. Με προεδρικό διάταγμα, το οποίο εκδίδεται μετά από πρόταση του Υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, καθορίζονται και εξειδικεύονται τα καθήκοντα του παραπάνω διατιθέμενου προσωπικού υπό μορφή ειδικού καθηκοντολογίου. Το εν λόγω προσωπικό κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου αναλαμβάνει πυροσβεστικά καθήκοντα.
Τροποποίηση:
1β)Να απαλειφθεί το εδάφιο ιβ της παρ.3 του άρθρου 93 ή να τροποποιηθεί ώστε να διατίθεται για την υποστήριξη δράσεων προληπτικής πυροπροστασίας και πολιτικής προστασίας όλο το πυροσβεστικό προσωπικό και όχι μόνο οι Π.Π.Υ.
Σημείωση: Πως επικαλούνται πολιτική και φυσική ηγεσία ότι προτεραιότητα τους είναι να ομογενοποιήσουν το τριχοτομημένο προσωπικό του Π.Σ, ότι το να έχουμε 3 κατηγορίες προσωπικού δεν είναι λογικό για μια ευρωπαϊκή χώρα, ότι επιθυμούν να μετατρέψουν το Π.Σ σε πραγματικό βραχίονα της πολιτικής προστασίας της χώρας μας και από την άλλη με το άρθρο αυτό να μας διαχωρίζουν απαξιωτικά από το μόνιμο πυροσβεστικό προσωπικό σε άλλη μια περίπτωση, .Πως μιλάμε για εκσυγχρονισμό και βραχίονα της Πολιτικής Προστασίας το Π.Σ και από την άλλη επιλέγεται να διατίθενται για την υποβοήθηση και υποστήριξη δράσεων προληπτικής πυροπροστασίας και πολιτικής προστασίας μόνο οι Π.Π.Υ. Θα γίνει όλο το Πυροσβεστικό Σώμα βραχίονας της πολιτικής προστασίας ή μόνο οι Π.Π.Υ; Τα χρήματα του προϋπολογισμού και των προγραμμάτων ΕΣΠΑ θα διατίθενται για τους ΠΠΥ ή για όλο το Πυροσβεστικό Σώμα;
Τροποποίηση:
1β)Να απαλειφθεί το εδάφιο ιβ της παρ.3 του άρθρου 93 ή να τροποποιηθεί ώστε να διατίθεται για την υποστήριξη δράσεων προληπτικής πυροπροστασίας και πολιτικής προστασίας όλο το πυροσβεστικό προσωπικό και όχι μόνο οι Π.Π.Υ.
Σημείωση: Πως επικαλούνται πολιτική και φυσική ηγεσία ότι προτεραιότητα τους είναι να ομογενοποιήσουν το τριχοτομημένο προσωπικό του Π.Σ, ότι το να έχουμε 3 κατηγορίες προσωπικού δεν είναι λογικό για μια ευρωπαϊκή χώρα, ότι επιθυμούν να μετατρέψουν το Π.Σ σε πραγματικό βραχίονα της πολιτικής προστασίας της χώρας μας και από την άλλη με το άρθρο αυτό να μας διαχωρίζουν απαξιωτικά από το μόνιμο πυροσβεστικό προσωπικό σε άλλη μια περίπτωση, .Πως μιλάμε για εκσυγχρονισμό και βραχίονα της Πολιτικής Προστασίας το Π.Σ και από την άλλη επιλέγεται να διατίθενται για την υποβοήθηση και υποστήριξη δράσεων προληπτικής πυροπροστασίας και πολιτικής προστασίας μόνο οι Π.Π.Υ. Θα γίνει όλο το Πυροσβεστικό Σώμα βραχίονας της πολιτικής προστασίας ή μόνο οι Π.Π.Υ; Τα χρήματα του προϋπολογισμού και των προγραμμάτων ΕΣΠΑ θα διατίθενται για τους ΠΠΥ ή για όλο το Πυροσβεστικό Σώμα;
ΑΡΘΡΟ 99
Θέματα Πυροσβεστών Πενταετούς Υποχρέωσης
Θέματα Πυροσβεστών Πενταετούς Υποχρέωσης
1«Η ένταξη των Πυροσβεστών Πενταετούς Υποχρέωσης των προηγούμενων εδαφίων στο μόνιμο πυροσβεστικό προσωπικό δύναται να γίνει και πριν από τη συμπλήρωση της πενταετίας υπό τους όρους του παρόντος, εφόσον τούτο επιβάλλεται από τις υπηρεσιακές ανάγκες του Πυροσβεστικού Σώματος και σύμφωνα με το επικαιροποιημένο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016 (ν. 4093/2012 Α΄ 222, όπως τροποποιήθηκε με τον ν. 4127/2013 Α΄ 50). Υποβολή αιτήσεων ένταξης κατά τα ανωτέρω είναι δυνατή κατόπιν έκδοσης απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Δημόσιας Τάξης, μετά από σχετική γνώμη του Συμβουλίου Επιτελικού Σχεδιασμού του Πυροσβεστικού Σώματος».
3. Η διάταξη της παρ. 9 του άρθρου 15 του ν. 3938/2011 (Α΄ 63) αντικαθίσταται ως εξής:
«9. α) Οι Πυροσβέστες πενταετούς υποχρέωσης ασκούν κυρίως καθήκοντα δασοπυρόσβεσης, δασοπροστασίας και πυρασφάλειας. Επίσης, δύνανται να διατίθενται επικουρικά και στην άσκηση των λοιπών καθηκόντων του πυροσβεστικού προσωπικού, ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες. Κατ’ εξαίρεση, όταν συντρέχουν ειδικοί ή έκτακτοι υπηρεσιακοί λόγοι που δυσχεραίνουν ουσιωδώς την άσκηση του επιχειρησιακού έργου και την αποτελεσματικότητα του πυροσβεστικού μηχανισμού, επιτρέπεται, μόνο για την αντιμετώπιση αυτών, να διατίθενται και σε κύριες πυροσβεστικές δράσεις. Κατά την άσκηση των καθηκόντων τους φέρουν στολή και κατάλληλο εξοπλισμό. Το ύφασμα της στολής και τα λοιπά είδη ιματισμού και υπόδησης χορηγούνται από το Δημόσιο. Με απόφαση του Υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη καθορίζονται ο τύπος, το χρώμα και η σύνθεση της στολής, καθώς και τα αναγκαία ατομικά εφόδια που χορηγούνται στους Πυροσβέστες πενταετούς υποχρέωσης για την εκτέλεση των καθηκόντων τους. Για το χρόνο εργασίας και τις άδειες των Πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης εφαρμόζονται ανάλογα οι διατάξεις που ισχύουν για τους Πυροσβέστες.
«9. α) Οι Πυροσβέστες πενταετούς υποχρέωσης ασκούν κυρίως καθήκοντα δασοπυρόσβεσης, δασοπροστασίας και πυρασφάλειας. Επίσης, δύνανται να διατίθενται επικουρικά και στην άσκηση των λοιπών καθηκόντων του πυροσβεστικού προσωπικού, ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες. Κατ’ εξαίρεση, όταν συντρέχουν ειδικοί ή έκτακτοι υπηρεσιακοί λόγοι που δυσχεραίνουν ουσιωδώς την άσκηση του επιχειρησιακού έργου και την αποτελεσματικότητα του πυροσβεστικού μηχανισμού, επιτρέπεται, μόνο για την αντιμετώπιση αυτών, να διατίθενται και σε κύριες πυροσβεστικές δράσεις. Κατά την άσκηση των καθηκόντων τους φέρουν στολή και κατάλληλο εξοπλισμό. Το ύφασμα της στολής και τα λοιπά είδη ιματισμού και υπόδησης χορηγούνται από το Δημόσιο. Με απόφαση του Υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη καθορίζονται ο τύπος, το χρώμα και η σύνθεση της στολής, καθώς και τα αναγκαία ατομικά εφόδια που χορηγούνται στους Πυροσβέστες πενταετούς υποχρέωσης για την εκτέλεση των καθηκόντων τους. Για το χρόνο εργασίας και τις άδειες των Πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης εφαρμόζονται ανάλογα οι διατάξεις που ισχύουν για τους Πυροσβέστες.
β) Ειδικά για την αντιμετώπιση έκτακτων και εξαιρετικών επιχειρησιακών αναγκών του Πυροσβεστικού Σώματος εφαρμόζονται ανάλογα και για τους Πυροσβέστες Πενταετούς Υποχρέωσης οι διατάξεις της παρ.3 του άρθρου 15, των παρ. 4 και 5 του άρθρου 23 καθώς και των παρ. 3, 4 και 5 του άρθρου 24 του π.δ. 210/1992 (Α΄ 99). Για τον επιπλέον του προβλεπόμενου χρόνο απασχόλησης που αντιστοιχεί στην αντιμετώπιση των παραπάνω καταστάσεων χορηγείται στους Πυροσβέστες Πενταετούς Υποχρέωσης ανάλογος χρόνος ανάπαυσης».
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 99
παρ.1) το άρθρο αυτό να τροποποιηθεί ώστε να δοθεί η δυνατότητα να ενταχθούν στο μόνιμο προσωπικό του Π.Σ όλοι η ΠΠΥ που έχουν την δυνατότητα θεμελίωσης πλήρους συνταξιοδοτικού δικαιώματος.
Σημείωση: Με τον Ν.2612/1998 ενσωματώθηκαν αδιακρίτως όλοι οι υπάλληλοι του δασαρχείου, χωρίς καμιά εμπειρία πάνω στο αντικείμενο της πυροσβεστικής υπηρεσίας. Πέραν αυτού το αντικείμενο του Π.Σ είναι τέτοιο που δεν προσφέρει επιπλέον αποτελεσματικότητα κανένα άλλο προσόν εκτός από την εμπειρία και την σωματική ικανότητα που αποδεδειγμένα κατέχει το σύνολο των Π.Π.Υ κάτι το οποίο αποδεικνύεται και από την αξιολόγηση που περνάμε κάθε χρόνο.
Επίσης όσοι συνάδελφοι Π.Π.Υ δεν ενταχθούν στο μόνιμο πυροσβεστικό προσωπικό, κατά την εφαρμογή του νόμου να ανανεωθεί η θητεία τους μέχρι την συνταξιοδότηση τους.
Παρ.3α)Να τροποποιηθεί η παρ.3 έτσι ώστε οι Π.Π.Υ να εργάζονται με όμοια καθήκοντα-ωράρια –άδειες με αυτά του μόνιμου πυροσβεστικού προσωπικού και όχι ανάλογα ή όταν συντρέχουν ειδικοί ή έκτακτοι υπηρεσιακοί λόγοι όπως αναφέρεται. Ως γνωστόν Όλες οι Υπηρεσίες του Πυροσβεστικού Σώματος και το πυροσβεστικό προσωπικό τελούν σε διαρκή ετοιμότητα για την εκπλήρωση της αποστολής τους. Για το σκοπό αυτό οι Υπηρεσίες λειτουργούν σε 24ωρη βάση όλες τις ημέρες του έτους και το πυροσβεστικό προσωπικό θεωρείται ότι βρίσκεται σε διατεταγμένη υπηρεσία σε κάθε περίπτωση που καθίσταται αναγκαία η επέμβασή του. Πώς μπορεί να εκπληρώσει απρόσκοπτα την αποστολή του το Πυροσβεστικό Σώμα όταν το προσωπικό του εργάζεται με διαφορετικά ωράρια και καθήκοντα… Ποιος ο λόγος να μην απασχολούνται οι Π.Π.Υ καθημερινά σε κύρια πυροσβεστικά καθήκοντα;
Ειδικούς και έκτακτους λόγους μπορεί να επικαλεστεί ανά πάσα ώρα και στιγμή ο οποιοσδήποτε Αξιωματικός-επικεφαλής-προϊστάμενος για οποιοδήποτε λόγο. Πέραν αυτών το εδάφιο αυτό μας διαφοροποιεί απαξιωτικά αντί να μας ομογενοποιεί με το μόνιμο πυροσβεστικό προσωπικό του Π.Σ, όπως πολλές φορές έχουν εξαγγείλει ως πρόθεση τους πολιτική και φυσική ηγεσία ως θέμα πρώτης προτεραιότητας για την σωστή και εύρυθμη λειτουργία του.
Σημείωση: Με τον Ν.2612/1998 ενσωματώθηκαν αδιακρίτως όλοι οι υπάλληλοι του δασαρχείου, χωρίς καμιά εμπειρία πάνω στο αντικείμενο της πυροσβεστικής υπηρεσίας. Πέραν αυτού το αντικείμενο του Π.Σ είναι τέτοιο που δεν προσφέρει επιπλέον αποτελεσματικότητα κανένα άλλο προσόν εκτός από την εμπειρία και την σωματική ικανότητα που αποδεδειγμένα κατέχει το σύνολο των Π.Π.Υ κάτι το οποίο αποδεικνύεται και από την αξιολόγηση που περνάμε κάθε χρόνο.
Επίσης όσοι συνάδελφοι Π.Π.Υ δεν ενταχθούν στο μόνιμο πυροσβεστικό προσωπικό, κατά την εφαρμογή του νόμου να ανανεωθεί η θητεία τους μέχρι την συνταξιοδότηση τους.
Παρ.3α)Να τροποποιηθεί η παρ.3 έτσι ώστε οι Π.Π.Υ να εργάζονται με όμοια καθήκοντα-ωράρια –άδειες με αυτά του μόνιμου πυροσβεστικού προσωπικού και όχι ανάλογα ή όταν συντρέχουν ειδικοί ή έκτακτοι υπηρεσιακοί λόγοι όπως αναφέρεται. Ως γνωστόν Όλες οι Υπηρεσίες του Πυροσβεστικού Σώματος και το πυροσβεστικό προσωπικό τελούν σε διαρκή ετοιμότητα για την εκπλήρωση της αποστολής τους. Για το σκοπό αυτό οι Υπηρεσίες λειτουργούν σε 24ωρη βάση όλες τις ημέρες του έτους και το πυροσβεστικό προσωπικό θεωρείται ότι βρίσκεται σε διατεταγμένη υπηρεσία σε κάθε περίπτωση που καθίσταται αναγκαία η επέμβασή του. Πώς μπορεί να εκπληρώσει απρόσκοπτα την αποστολή του το Πυροσβεστικό Σώμα όταν το προσωπικό του εργάζεται με διαφορετικά ωράρια και καθήκοντα… Ποιος ο λόγος να μην απασχολούνται οι Π.Π.Υ καθημερινά σε κύρια πυροσβεστικά καθήκοντα;
Ειδικούς και έκτακτους λόγους μπορεί να επικαλεστεί ανά πάσα ώρα και στιγμή ο οποιοσδήποτε Αξιωματικός-επικεφαλής-προϊστάμενος για οποιοδήποτε λόγο. Πέραν αυτών το εδάφιο αυτό μας διαφοροποιεί απαξιωτικά αντί να μας ομογενοποιεί με το μόνιμο πυροσβεστικό προσωπικό του Π.Σ, όπως πολλές φορές έχουν εξαγγείλει ως πρόθεση τους πολιτική και φυσική ηγεσία ως θέμα πρώτης προτεραιότητας για την σωστή και εύρυθμη λειτουργία του.
3Β)Εάν δοθεί στους Π.Π.Υ η δυνατότητα να ασκούν όμοια καθήκοντα -ωράρια με αυτά του μόνιμου πυροσβεστικού προσωπικού τότε το περιεχόμενο του εδαφίου αυτού είναι μονόδρομος, αφού αυτός είναι ο τρόπος εργασίας στις περιπτώσεις που αναφέρει και για το μόνιμο πυροσβεστικό προσωπικό. Εάν δεν δοθεί η δυνατότητα αυτή, τότε μιλάμε για επιβολή εργασιακών συνθηκών μεσαίωνα αφού οι ΠΠΥ θα εργάζονται πέραν του προβλεπόμενου ωραρίου τους με 700 ευρώ για όσο χρειάζεται και θα τους χορηγείται ρεπό αντί για υπερωρίες. Το Εδάφιο να παραμείνει ως έχει μόνο στην περίπτωση που δοθούν στους ΠΠΥ ωράρια και καθήκοντα όμοια με αυτά του μόνιμου πυροσβεστικού προσωπικού .Σε κάθε άλλη περίπτωση διαφωνούμε κάθετα και ζητάμε να απαλειφθεί το εδάφιο αυτό.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ.
1)Τροποποίηση της παρ.6 του άρθρου 15 Ν.3938 έτσι ώστε οι πίνακες επιτυχόντων να ισχύουν για άλλα 2 έτη.
Αιτιολογία: Ο νόμος 3938/2011 έλυσε εν μέρει ένα χρόνιο αίτημα του κλάδου μας. Δημιούργησε όμως και μία κατηγορία επιτυχόντων συναδέλφων, που ακόμα και σήμερα δεν έχουν προσληφθεί. Ο νομοθέτης προβλέποντας ότι οι 3400 θέσεις για την κατηγορία των συμβασιούχων πυροσβεστών δεν επαρκούν, όρισε στο νομοθέτημα με κάθε σαφήνεια, ότι για 3 έτη το 50% των κενών θέσεων μονίμου προσωπικού που θα προκύπτουν κάθε χρόνο θα καλύπτεται από την λίστα των επιτυχόντων που δεν προσελήφθησαν κατά την πρώτη εφαρμογή του νόμου. Δυστυχώς αυτή η σαφής διάταξη του νόμου δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε στην τελευταία χρονιά που ισχύει ο πίνακας. Το σαφές του νόμου προκύπτει και από τα πρακτικά της Βουλής όπου ο νομοθέτης σαφέστατα κατά την συζήτηση αναφέρεται στην πρόσληψη των επιτυχόντων αυτών.
Ζητάμε την αντικατάσταση της παρ.6 του άρθρου 15 Ν.3938 έτσι ώστε να παραταθεί ο πίνακας των επιτυχόντων αυτών για άλλα 2 έτη κ στο διάστημα αυτό να προσληφθούν όλοι οι επιτυχόντες, οι οποίοι σήμερα δεν είναι πάνω από 700 άτομα. Με τον τρόπο αυτό θα αποκατασταθεί η μεγάλη αυτή αδικία και θα προσλαμβάνεται προσωπικό έμπειρο, έτοιμο να προσφέρει τις υπηρεσίες του στο Π.Σ όπως εξάλλου το πράττει τόσα χρόνια.
Αιτιολογία: Ο νόμος 3938/2011 έλυσε εν μέρει ένα χρόνιο αίτημα του κλάδου μας. Δημιούργησε όμως και μία κατηγορία επιτυχόντων συναδέλφων, που ακόμα και σήμερα δεν έχουν προσληφθεί. Ο νομοθέτης προβλέποντας ότι οι 3400 θέσεις για την κατηγορία των συμβασιούχων πυροσβεστών δεν επαρκούν, όρισε στο νομοθέτημα με κάθε σαφήνεια, ότι για 3 έτη το 50% των κενών θέσεων μονίμου προσωπικού που θα προκύπτουν κάθε χρόνο θα καλύπτεται από την λίστα των επιτυχόντων που δεν προσελήφθησαν κατά την πρώτη εφαρμογή του νόμου. Δυστυχώς αυτή η σαφής διάταξη του νόμου δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε στην τελευταία χρονιά που ισχύει ο πίνακας. Το σαφές του νόμου προκύπτει και από τα πρακτικά της Βουλής όπου ο νομοθέτης σαφέστατα κατά την συζήτηση αναφέρεται στην πρόσληψη των επιτυχόντων αυτών.
Ζητάμε την αντικατάσταση της παρ.6 του άρθρου 15 Ν.3938 έτσι ώστε να παραταθεί ο πίνακας των επιτυχόντων αυτών για άλλα 2 έτη κ στο διάστημα αυτό να προσληφθούν όλοι οι επιτυχόντες, οι οποίοι σήμερα δεν είναι πάνω από 700 άτομα. Με τον τρόπο αυτό θα αποκατασταθεί η μεγάλη αυτή αδικία και θα προσλαμβάνεται προσωπικό έμπειρο, έτοιμο να προσφέρει τις υπηρεσίες του στο Π.Σ όπως εξάλλου το πράττει τόσα χρόνια.
2)Εισαγωγή διάταξης στο σχέδιο νόμου για τους συμβασιούχους πυροσβέστες που αποκλείστηκαν από τον Ν.3938 λόγο έλλειψης κάποιου προσόντος.
Ζητάμε να εισαχθεί στο σχέδιο νόμου διάταξη ώστε οι συνάδελφοι συμβασιούχοι πυροσβέστες που δεν τους δόθηκε η δυνατότητα να συμπεριληφθούν στον Ν.3938/2011 λόγο έλλειψης κάποιου προσόντος (προσληφθέντες το 2009,ηλικία,τίτλος σπουδών ,κ.α) τους 6 μήνες της αντιπυρικής περιόδου να απασχολούνται στο Π.Σ και τους άλλους 6 μήνες στην Πολιτική Προστασία.
Το αντικείμενο ευθύνης της Πολιτικής Προστασίας στην χώρα μας, με τέτοιο μέγεθος φυσικού πλούτου, με αυτήν την μορφολογία του εδάφους, αναμφισβήτητα είναι τεράστιο. Τι καλύτερο τα καθήκοντα αυτά να τα αναλάβουν οι εν λόγο συνάδελφοι, με χρόνια εμπειρίας στο αντικείμενο αυτό.
Ζητάμε να εισαχθεί στο σχέδιο νόμου διάταξη ώστε οι συνάδελφοι συμβασιούχοι πυροσβέστες που δεν τους δόθηκε η δυνατότητα να συμπεριληφθούν στον Ν.3938/2011 λόγο έλλειψης κάποιου προσόντος (προσληφθέντες το 2009,ηλικία,τίτλος σπουδών ,κ.α) τους 6 μήνες της αντιπυρικής περιόδου να απασχολούνται στο Π.Σ και τους άλλους 6 μήνες στην Πολιτική Προστασία.
Το αντικείμενο ευθύνης της Πολιτικής Προστασίας στην χώρα μας, με τέτοιο μέγεθος φυσικού πλούτου, με αυτήν την μορφολογία του εδάφους, αναμφισβήτητα είναι τεράστιο. Τι καλύτερο τα καθήκοντα αυτά να τα αναλάβουν οι εν λόγο συνάδελφοι, με χρόνια εμπειρίας στο αντικείμενο αυτό.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι 2 τελευταίες προτάσεις μας δεν αφορούν νέες προσλήψεις στο Π.Σ. Στους συναδέλφους που απευθύνονται ήδη προσλαμβάνονται 5 μήνες κάθε χρόνο στην αντιπυρική περίοδο και έπειτα για 3 μήνες είναι δικαιούχοι επιδόματος ανεργίας. Επομένως η επιπλέον επιβάρυνση στον προϋπολογισμό προκείμενου να προσφέρουν για όλο τον χρόνο τις υπηρεσίες τους στο Π.Σ και την Πολιτική προστασία δεν είναι καν άξια λόγου.)
Με τιμή
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Της Ομοσπονδίας
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΦΑΡΑΝΤΑΚΗΣ
ΤΗΛ 6974709262
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗΣ
ΤΗΛ 6986131046