Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ .

 
Αισθάνομαι την ηθική υποχρέωση να σας ευχαριστήσω για τη συμπαράστασή σας, που αποτέλεσμα της είναι η χρηματοοικονομική  ενίσχυση η οποία εξασφάλισε βασικές  ανάγκες  διαβίωσης της οικογένειας μου, με τα τρία μεγαλύτερα παιδιά μου άνεργα και το μικρότερο στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, πραγματικά είναι ανάσα πνοής πολύτιμης σημασίας η προσφοράς σας στο δύσκολο δρόμο που έχω μπροστά μου γιατί δυστυχώς δεν έχω να αντιμετωπίσω εγώ και τα παιδιά μου μόνο την απώλεια του αγαπημένου μας συζύγου και πατέρα αλλά και την οικονομική δυσχέρεια στην οποία βρίσκομαι.
Εύχομαι σε εσάς και στις οικογένειες σας υγειά, ευλογία & Καλή Χρονιά. 
 
Υ.Γ.
Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω μέσα από την επιστολή προς εσάς και τον κ. Ντουλαπτσή Παναγιώτη ο οποίος ως συνδετικός κρίκος συνέβαλε στην σημαντική για εμάς βοήθεια .-   
 
                                                  Ανεμοπούλου –Χατζηνικολάου Αικατερίνη

Σημείωση διαχειριστή: Ο Χατζηνικολάου Ιωάννης, ΠΠΥ που υπηρετούσε στην ΠΥ Βέροιας, νικήθηκε από την επάρατο νόσο.