Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΕΝΑΝ << ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ >>

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΕΝΑΝ << ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ >>

Κάθομαι σε ένα ταβερνάκι με τα δυο παιδιά μου και την γυναίκα μου.
Το ταβερνάκι αυτό συνορεύει με ένα άλλο .
Ενώ είναι κατακαλόκαιρο στο διπλανό ταβερνάκι κάθετε μέσα σε αυτό ένας χοντρός Κύριος γύρο στα 50 χρόνων και στο 1,8 μέτρα ύψους ,και περίπου 140 κιλά . Δείχνει θαμώνας του μαγαζιού.
Κάποια στιγμή περασμένες 11:00 το διπλανό ταβερνάκι δείχνει να μην σέβεται τον γείτονα και ο χοντρός Κύριος ανεβάζει την μουσική καλύπτοντας τα πάντα.
Θέλει να χορέψει με την μουσική που του αρέσει αδιαφορώντας για όλους τους υπόλοιπους πελάτες .
Υπάρχουν διαμαρτυρίες και από τα δυο μαγαζιά για την συμπεριφορά του .
Κάποια στιγμή ο ταβερνιάρης αναγκάζετε και από τους δικούς του πελάτες αλλά και του διπλανού μαγαζιού να σταματήσει το πάρτι του χοντρού Κυρίου .
Μετά από αυτό και με έκπληξη αντικρίζω τον χοντρό Κύριο να έρχεται προς το τραπέζι μου και αφού με συστήθηκε ( συνταξιούχος Πυροσβέστης και προϊστάμενος κλιμακίου ) μου λέει πως είναι συνάδελφος και μου λέει πως του είπανε πως είμαι Πυροσβέστης σαν και << αυτόν >> .
Με ρωτάει σε ποια Υπηρεσία Υπηρετώ και εάν ξερό το όνομα του.
Του απαντώ σε ποια Υπηρεσία Υπηρετώ και του λέω ότι είμαι Πενταετής Πυροσβέστης και δεν γνωρίζω το όνομα του.
Η απάντηση του :
A! δεν είσαι εσύ γνήσιος Πυροσβέστης .
Του απαντώ :
Iσος είμαι πολύ ποιο γνήσιος από σένα και ότι είμαι στην δασοπυρόσβεση από το 1991 και από το 1998 στην Πυροσβεστική και ίσως τα συμβάντα που εγώ έχω δει είναι πολύ περισσότερα από τα δικά σου έστω και εάν είσαι συνταξιούχος και μάλιστα προϊστάμενος .
Η απάντηση του;
Να σε κεράσω μια μπύρα ακόμα .
Η δικιά μου απάντηση;
Oχι ευχαριστώ!!!

Η συνέχεια της κουβέντας ; Ρώτησε για μένα και θα σου πουν...... 


Σ.Δ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ .
ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΉΖΕΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ ΑΣ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΆΣΟΥΝ.

Υ.Γ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ Π.Σ.
Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΒΕΒΑΙΑ ΜΑΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΣΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΟ << κυριο >> ΩΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗ.

Υ.Γ.2 ΤΕΛΙΚΆ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΉΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΜΟΓΕΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΟΛΟΙ ΟΙ Π.Π.Υ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ; ΜΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ 38 ΕΤΩΝ ΣΗΜΕΡΑ;

Αναδημοσιευση απο  http://pyrosvestes.blogspot.gr  ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ & ΠΕΝΤΑΕΤEIΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ


Σ.Δ
Και οι "Διαλογοι"  αυτοι ειναι απειροι που δεν εχουν ακομα δημοσιευτει που δειχνουν καποιους οι οποιοι δεν μας θεωρουν "γνησιους",δεν μας "θεωρουν" Συναδελφους και Σπευδουν μονο να συζητουν για το πως πρεπει να "φυγουμε" απο το Π.Σ.
Αν Συναδελφε δειχναμε λιγο ομονοια τοτε πολλοι "θα ετριβαν τα ματια τους" με το τι μπορουμε να καταφερουμε ενωμενοι.