Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Προς= συναδέλφους, Νομικούς συμβούλους, Υπουργούς, Αρχηγό Π.Σ, Π.Ο.Σ.ΠΥ.Δ


Δυο χρόνια πριν πάω φαντάρος είχα ένα ποδοσφαιρικό ατύχημα με αποτέλεσμα να σπάσω το αριστερό μου πόδι, το εγχείρησα και μου έβαλαν λάμα. Όταν παρουσιάστηκα στο στρατό μου όρισαν την σωματική ικανότητα ως Ι1, έτσι συμμετείχα κανονικά σε όλες της ασκήσεις, εκπαιδεύσεις ,πορείες, χωρίς να έχω κανένα πρόβλημα .Μετά από πέντε μήνες και ενώ ήμουν στον Έβρο ,υπενθύμισα στους γιατρούς ότι είχα λάμα και ότι είχε ολοκληρωθεί ο χρόνος αποκατάστασης του οστού .Οι γιατροί μου έδωσαν εξάμηνη αναβολή για να αφαιρέσω το μέταλλο εκεί όπου έκανα την επέμβαση ,έτσι και έκανα
Κατά την επιστροφή μου στον στρατό και ενώ υπηρετούσα στην Λήμνο, μετά από εξέταση των γιατρών με όρισαν ως ικανός Ι2, ορισμός ισάξιος με το Ι1 απ’οτι μου είχαν πει. Απλός το έκαναν προληπτικά γιατί προερχόμουν από εγχείρηση .Έτσι συμμετείχα πάλι σε όλες τις πορείες, βολές, ασκήσεις κλπ. ώσπου απολύθηκα.
Μετά τον στρατό έκανα διαφορές δουλειές ,ώσπου κατέληξα τα τελευταία δέκα χρόνια να εργάζομαι στην πυροσβεστική .Οικονομικά δεν είναι και τίποτα σπουδαίο αλλά είναι αυτό που αγαπώ και που έχω μάθει να κάνω σωστά και καλά .Εδώ θέλω να σας τονίσω ότι έχω συμμετάσχει σε περίπου εβδομήντα μεγάλες πυρκαγιές , πολλούς απεγκλωβισμούς σε σπίτια και τροχαία ατυχήματα.
Πριν τέσσερα χρόνια θέλησα να κάνω επανεξέταση σωματικής ικανότητας για να οριστώ πλέον ως I1,όπως ορίζει και ο νόμος 3421-05.Κατα την εξέταση μου από την ανώτατη υγειονομική επιτροπή του στρατού στο 424 στρατιωτικό νοσοκομείο ,οι αρχίατροι που με εξέτασαν και τους είπα το ιστορικό μου στον στρατό ,μου είπαν ότι ήταν λάθος  παράβλεψη, ο ορισμός μου ως ι2 διότι είχαν αφαιρεθεί ήδη τα υλικά από το πόδι μου πριν την στράτευση μου .Αν και αυτό κατά την γνώμη τους δεν είχε καμία σημασία πλέον μιας και ήμουν Ι2 ένοπλο και συμμετείχα σε όλες της ασκήσεις ,οπότε είναι ισάξιο του Ι1.Ετσι και με όρισαν ως Ι1
Στο σημείο αυτό θέλω να λάβετε σοβαρά υπόψη σας
Α) Στην συνέχεια της παραπάνω παραγράφου θέλω να σας τονίσω την παράγραφο 4. Του άρθρου 67 του νόμου 3421-05 όπου λέει χαρακτηριστικά ( Αν η καταχώρηση οφείλεται σε πραγματικό σφάλμα
ή εσφαλμένη εφαρμογή των σχετικών διατάξεων, τα έννομα αποτελέσματα που έχουν δημιουργηθεί, μέχρι την ανάκληση ή τροποποίησή της, δεν θίγονται και ο ενδιαφερόμενος δεν υπέχει συνέπειες)

Β) Εγώ και όσοι επανεξεταστήκαμε από της αρμόδιες ανώτατες  υγειονομικές επιτροπές, έχουμε κριθεί πρόσφατα ως ικανοί     ι 1   ενώ οι υπόλοιποι κρίθηκαν πριν δέκα ,είκοσι και είκοσι πέντε χρόνια και οι γυναίκες καθόλου,( με ότι αυτό συνεπάγεται ).
Γ)Σε όλες της προηγούμενες προκηρύξεις της πυροσβεστικής, το άρθρο για την σωματική ικανότητα ήταν ίδιο με αυτό της τελευταίας .και πάντα εξετάζονταν οι υποψήφιοι για την σωματική ικανότητα έχουν τώρα.
Δ)Σε όλα τα σώματα ασφαλείας,(αστυνομία ,ειδικοί φρουροί, λιμενικό κλπ) εξετάζουν τους υποψήφιους για την σωματική ικανότητα που έχουν τώρα.
Ε)Εδώ και δέκα χρόνια κάνω αυτή την δουλειά ως συμβασιούχος ,είμαι Ι1, δημιούργησα μια τετραμελή οικογένεια και τώρα που εκπαιδεύτηκα και εντάχθηκα στο πυροσβεστικό σώμα ως πυροσβέστης πενταετούς υποχρέωσης , δεν μπορώ να διανοηθώ ότι για μια παράβλεψη ,επιπολαιότητα, ενός γιατρού είκοσι χρόνια πριν θα χάσω την δουλειά μου.
Όπως και η άποψη πολλών νομικών, που είναι ότι αν κάποια υπηρεσία την ενδιαφέρει η σωματική ικανότητα των υπαλλήλων της, αυτή θα έπρεπε να είναι η τωρινή σωματική ικανότητα.
Με εκτίμηση Δόκιμος πενταετής πυροσβέστης
Υ.Γ.1 Κάποιοι η καλύτερα κάποιες καλύτερα να μασάνε παρά να μιλάνε.
Δεν έχουν εξεταστεί ποτέ από ανώτατη υγειονομική επιτροπή στρατού ,δεν έχουν υπηρετήσει την πατρίδα, δεν έχουν πάει σε φωτιά και ας δουλεύουν εδώ και δέκα χρόνια περίπου . Ξέρουν όμως καλά παρόλα αυτά να βγάζουν χολή κυριολεκτικά και μεταφορικά
Υ.Γ.2  Οι επιλαχόντες που κάνουν της καταγγελίες ξέρουν ότι σε λιγότερο από ένα μήνα θα δουλεύουν και έχουν διαβεβαίωση και από τα δυο κόμματα ότι θα απορροφηθούν στο Π.Σ .,παρόλα αυτά θέλουν να χάσουμε το δικαίωμα στην εργασία είναι η δεν είναι άδικο. ?