Κυριακή 1 Απριλίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ .(?) ΟΧΙ ? Ο "ΚΑΗΜΟΣ" ΤΟΥ ΤΟΤΕ...


Ένας αγανακτισμένος Πυροσβέστης Πενταετούς Υποχρέωσης(από Νοτιοδυτική Ελλάδα)

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, Αρχηγέ, Ν.Σ.Κ., Σ.Τ.Ε. κ.τ.λ. Έχω την τιμή, την τύχη, την ατυχία(εδώ που φτάσαμε) να δουλεύω στο Π.Σ. ως μάχιμος από το 1998 έως και σήμερα. Υπηρέτησα κανονικά στον Ε.Σ. και λίγους μήνες πριν απολυθώ έσπασα το χέρι μου με αποτέλεσμα να με κρίνουν ικανότητας Ι2. Πριν μερικά χρόνια πέρασα από Στρατιωτική επιτροπή απαλλαγών 401 και ύστερα από ιατρική γνωμάτευση της ορθοπεδικής 401 με έκριναν ικανότητα 1. Το πρόβλημα που είχα στο χέρι μου δεν με εμπόδισε ποτέ ούτε στο Π.Σ. ούτε στην προσωπική μου ζωή, γιατί πολύ απλά είμαι πιο υγειής  από αυτούς που με κρίνουν. Ήδη πολλά χρόνια τώρα ασχολούμαι με τον αθλητισμό (Kick boxingμη έχοντας κανένα απολύτως πρόβλημα. Όλα τα πτυχία μου είναι στην διάθεση της ΠΟΣΠΥΔ όπως και τη δική σας.
 Απλά θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος από εσάς τους παραπάνω ή τους παρακάτω (που μας κάνουν αγωγές) θα ήθελε να είναι στην θέση μας. Από την στιγμή που οι Στρατιωτικές επιτροπές στα Στρατιωτικά νοσοκομεία μας κρίνουν ικανούς 1 ποιοι είναι αυτοί που μας στερούν το δικαίωμα να μην μπορούμε να δουλέψουμε σε μια δουλειά πουήδη κάνουμε εδώ και 14 χρόνια. Πιστεύω στην θεία δίκη και οτι θα δικαιωθούμε από την ολομέλεια του Ν.Σ. γιατί πολύ απλά υπάρχει ΘΕΟΣ.
Ευχαριστούμε πολύ την ΠΟΣΠΥΔ και όλους τους συναδέλφους που είναι με το μέρος μας, δίκαια βέβαια.

Υ.Γ
"το αδικο ποτε δεν ευλογειτε"
"cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare"  αυτο βρειτε το μονοι σας....
ας λετε οτι νομιζετε μεσα στην απελπισια σας..το ειδαμε,μας αρεσε,και το αναδημοσιευουμε..

Υ.Γ 2
ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΟΥ,,,ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ .....

αναδημοσιευση απο http://firexios.blogspot.com/