Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012


Ορίστε συνάδελφοι ποιος είναι ο λόγος και βγαίνουν οι διαταγές για κληρώσεις των επιλαχόντων. Σε σύντομο χρονικό διάστημα αν δεν βγεί το ΦΕΚ έρχονται και αγωγές κατά συγκεκριμένων ατόμων.
Και μην μας το πουλάν οι Ενωσίτες για έργο δικό τους...........

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗΣ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

Του Διονύση Κωνσταντουδάκη του Ευστρατίου, κατοίκου Βρυσών Κυδωνίας Χανίων Κρήτης.

ΠΡΟΣ
1) κ. Παναγιώτη Μπονάτσο, υπό την ιδιότητά τους ως Αρχηγού Πυροσβεστικού Σώματος, κατοικοεδρεύοντος ως εκ της θέσεώς του στην Αθήνα, οδός Μουρούζη αρ. 4.
2) κ. Βασίλη Δασκαλόπουλο, υπό την ιδιότητά του ως Προϊσταμένου Β΄ Κλάδου Διοικητικής Υποστήριξης ΑΠΣ, κατοικοεδρεύοντος ως εκ της θέσεώς του στην Αθήνα, οδός Μουρούζη αρ. 4.
3) κ. Ηλία Γιαννούτσο, υπό την ιδιότητά του Διευθυντή Προσωπικού του Πυροσβεστικού Σώματος, κατοικοεδρεύοντος ως εκ της θέσεώς του στην Αθήνα, οδός Μουρούζη αρ. 4.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
1) κ. Νικόλαο Δένδια, υπό την ιδιότητά του ως Υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, κατοικοεδρεύοντος ως εκ της θέσεώς του στην Αθήνα, οδός Π. Κανελλοπούλου αρ. 4.
2) κ. Πάτροκλο Γεωργιάδη, υπό την ιδιότητά του ως Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας, κατοικοεδρεύοντος ως εκ της θέσεώς του στην Αθήνα, οδός Π. Κανελλοπούλου αρ. 4.
------------------------------------------
Υπηρετώ στο Πυροσβεστικό Σώμα από το έτος 2001 δυνάμει διαδοχικών συμβάσεων ορισμένου χρόνου.
            Επιπροσθέτως, έλαβα μέρος στην προκήρυξη του Ν. 3938/2011, όπου ενεγράφην ως επιλαχών στην 39η σειρά.
            Όπως ασφαλώς γνωρίζετε, στο κείμενο της προκήρυξης (υπ΄ αριθ. 34671 οικ.Φ.300.2/28-7-2011 Απόφαση του ΑΠΣ) αναγράφεται ότι σε περίπτωση που προκύψουν κενές θέσεις λόγω παραίτησης ή διαγραφής προσληφθέντων, τούτες θα πρέπει να συμπληρωθούν από επιλαχόντες της αντίστοιχης κατηγορίας με Απόφαση του Προϊσταμένου Β΄ Κλάδου Διοικητικής Υποστήριξης του Αρχηγείου Πυροσβεστικού Σώματος, ούτως ώστε να καλυφθεί το σύνολο των προκηρυσσομένων θέσεων.
Εντούτοις, αν και στις 2/3/2012 αποφασίσθηκε η διαγραφή 58 ατόμων από τους πίνακες προσληφθέντων και στη συνέχεια περί τα τέλη Μαΐου 2012 η διαγραφή 100 επιπλέον ατόμων, λόγω διαπίστωσης κάποιων εκ των κωλυμάτων διορισμού, δεν έχετε προβεί έως και σήμερα στη λήψη απόφασης περί αναπλήρωσης των ανωτέρω κενών.
Με την από 20-07-2012 επιστολή μου σας κάλεσα να προβείτε άμεσα στην αναπλήρωση των κενών. Ουδέν πράξατε και μου απαντήσατε ότι κάτι τέτοιο θα λάβει χώρα μετά το τέλος της αντιπυρικής περιόδου.
Κύριοι,
Έχει συμπληρωθεί ένας σχεδόν χρόνος από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της προκήρυξης του Ν. 3938/2011 και επτά μήνες από τη διαγραφή των πρώτων 58 ατόμων από τους πίνακες. Από το Μάρτιο του 2012 «τρέχει» η νόμιμη υποχρέωσή σας για να αναπληρώσετε τα κενά.
Επανειλημμένως αγνοείτε εμένα και τους υπόλοιπους συναδέλφους μου επιλαχόντες. Είμαι άνεργος, η σύζυγος μου είναι άνεργη, η κόρη μου είναι άνεργη. Στην ίδια κατάσταση βρίσκονται και οι υπόλοιποι επιλαχόντες που περιμένουν μάταια έως και σήμερα να πράξετε τα νόμιμα.
 Ως αναπληρωτής Πρόεδρος της ΠΟΣΠΥΔ σας δηλώνω μετά βεβαιότητας ότι την ίδια αγανάκτηση με εμένα μοιράζονται και οι συνάδελφοί μου. Η υπομονή μας έχει πλέον εξαντληθεί. Επανειλημμένως σας έχω εκθέσει προφορικώς τις αιτιάσεις μου για το συγκεκριμένο ζήτημα. Σε συνάντηση που είχα πρόσφατα με άπαντες εξ υμών, σας τόνισα ότι πλέον τα περιθώρια υπομονής μας έχουν στενεύσει. Για τους λόγους αυτούς σας επαναλαμβάνω και εγγράφως αυτό που σας τόνισα προφορικώς ότι:  
Αν δεν προβείτε άμεσα στην έκδοση απόφασης προς αναπλήρωση των κενών θέσεων θα προβώ τόσο εγώ όσο και οι θιγόμενοι συνάδελφοι μου στην υποβολή μηνύσεων, κατάθεση αποζημιωτικών αγωγών και στην άσκηση εν γένει παντός νομίμου δικαιώματός μου για την προάσπιση των εργασιακών μου/μας συμφερόντων, τα οποία θίγονται από την αδράνεια σας να εφαρμόσετε τα νόμιμα και αυτονόητα.

Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα σε όποιους ανωτέρω αναφέρεται προς γνώση τους και για την επέλευση των νομίμων συνεπειών.

Χανιά, 22-10-2012
Ο εξωδίκως δηλών
  • Μας το απέστειλε ο συνάδελφος Αντιπρόεδρος της ΠΟΣΠΥΔ Κωσταντουδάκης Διονύσης