Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ

Με λένε Βασίλη, είμαι γεννημένος το 1970, υπηρετώ σε Νησιωτική υπηρεσία και έχω αλλαγμένο Ι. Από το 1989-1991 εργάζομαι στη Δασική υπηρεσία, έκανα μια διακοπή για την στρατιωτική μου θητεία από τον 3ο /1991 εως και τον 6ο /1992 και επέστρεψα το 1992 - 1997 στην Δασική υπηρεσία και αμέσως μετά από το 1998 έως και σήμερα υπηρετώ στο Πυροσβεστικό Σώμα. Όπως βλέπεται πολλά χρόνια προϋπηρεσίας. Μέχρι και τώρα που έγινα Πυροσβέστης Πενταετούς Υποχρέωσης με την ειδικότητα του μάχιμου ΔΕΝ είχε ΚΑΜΙΑ απολύτως σημασία το Ι με το οποίο απολύθηκα από το Στρατό. Ποτέ δεν με ρώτησε κανείς. Το ΜΟΝΟ που ήθελαν ήταν να είμαι πάρα πολύ καλός στη δουλειά μου και αποδοτικός στο μέγιστο βαθμό. Για την ιστορία λοιπόν θα σας αναφέρω ότι . παρουσιάστηκα στο στρατό 16-3-1991 ως Ικανός Ι1 με την ένδειξη ως ΥΕΑ (Υποψήφιος Έφεδρος Αξιωματικός), μια ειδικότητα την οποία δεν αποδέχτηκα γιατί η θητεία ήταν 24 μήνες ενώ εγώ τελικά υπηρέτησα ως φαντάρος με την ειδικότητα του χειριστή Α.Τ. ΠΑΟ (Βαρυοπλίτης) για 15 μήνες. Διανύοντας τον 8ο μήνα της θητείας μου, σε μια απ τις πολλές εκπαιδευτικές βολές που κάναμε, από λάθος του αξιωματικού - μη παίρνοντας τ' απαραίτητα μέτρα ασφαλείας για την βολή (40μ. κενό χώρο πίσω απ' το όπλο, τόσο χρειάζεται για να γίνει η βολή) - έσπασα το υποκλείδιο στην δεξιά μου πλευρά (όπου είχα το όπλο). Αυτό με ανάγκασε να μείνω εκτός υπηρεσίας με αναρρωτική άδεια για 35 μέρες. Μετά όμως, και κατόπιν ελέγχου της επιτροπής, επέστρεψα και συνέχισα τη θητεία μου, κάνοντας ΟΛΕΣ τις ασκήσεις κανονικά (οι οποίες φαίνονται αναλυτικότατα στο ατομικό βιβλιάριο μεταβολών και εκπαίδευσης μου), χωρίς όμως ΚΑΝΕΙΣ να μ' ενημερώσει ότι γι αυτές τις 35 μέρες αναρρωτικής άδειας το απολυτήριό μου χαρακτηρίστηκε ως Ι3 ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟ. Είναι ΔΥΝΑΤΟΝ ????? Και όμως. σαν εμένα υπάρχουν αρκετοί συνάδελφοι οι οποίοι ΔΕΝ θέλουν να χάσουν την δουλειά τους για ένα περαστικό ατύχημα που είχαν στο στρατό. Δεν μπορεί συνάδελφοί μας να είναι απέναντί μας και να μας λένε βγείτε εσείς ΕΞΩ για να μπούμε ΕΜΕΙΣ. Υπάρχει περίπτωση αυτό το κοκαλάκι (υποκλείδιο) να μην έχει αποκατασταθεί? Θα με τρελάνουν? Τόσα χρόνια προϋπηρεσίας..με το ίδιο κόκαλο.έσβηνα κανονικά ΟΛΕΣ τις φωτιές σε βουνά και λαγκάδια, παντού μπροστά, ακόμα και σε κατοικίες και σε τροχαία. ΔΕΝ ήμουν απλά ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΣ, όπως μας χαρακτηρίζεται τώρα. Ήθελα να ήξερα όμως γιατί ΤΩΡΑ δημιουργήθηκε αυτό το πρόβλημα ??? Γιατί τώρα οι «συνάδελφοί» μου είναι εναντίον μου??? Αυτοί έχουν περάσει επιτροπές ? ? ? Γιατί απ' ότι μαθαίνω όταν επισκέπτονται το Αρχηγείο ή κάποιο Υπουργείο ή κάποιο Βουλευτή ή κάποιο «Πρόεδρο» και δεν τους γίνετε η δουλειά τους..το ρίχνουν στις επιληψίες και στα κλάματα. Ποια επιτροπή θα τους ελέγξει αυτούς??? Τι Ι να είναι άραγε αυτοί (αν υπάγονται σ' αυτό το καθεστώς) ??? Μήπως θα πρέπει να συσταθεί άλλη μια επιτροπή για να περάσουν από εξέταση οι γυναίκες της «παρέας» ???? Ας ελπίσουμε ότι οι αρμόδιοι θα πράξουν τα δέοντα και θα δώσουν επιτέλους ένα οριστικό τέλος σ' αυτό το πάζλ που χει δημιουργηθεί. Γιατί ΚΑΛΑ ξεκινήσαμε ΟΛΟΙ μαζί σαν ΕΝΑ και τώρα έχουμε γίνει 1000 κομμάτια. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ. ΕΝΑΣ-ΕΝΑΣ ΤΙΠΟΤΑ.