Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2011

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ

Eιναι ευκολο  να εισαι δημοφιλης και δυσκολο να παιρνεις αποφασεις που πονανε.Ειναι ευκολο να ασκεις κριτικη για αποφασεις που καποτε δεν παρθηκαν,και πανευκολο να κανεις το ιδιο οταν λαμβανονται!
Ειναι ευκολο να εισαι μπροστα στις νικες και δυσκολο να συμβαινει το ιδιο στις ηττες.
Κατηγορω λοιπον την ποσπυδ,παροτι υβριζομενοι και καποιες φορες και προπηλακιζομενοι δεν κιοτεψαν,δεν κρυφτηκαν ηταν εκει ηταν παντα μπροστα!!!
Κατηγορω επισης την ποσπυδ,γιατι πετυχε την εξαιρεση των συμβασιουχων πυροσβεστων στο νομοσχεδιο για τους πυροσβεστες πενταετους θητειας απο γραμματικες γνωσεις,αναστημα,ορια ηλικιας.ιατρικες εξετασεις.
Κατηγορω ακομα την ποσπυδ γιατι συνεχιζει και αγωνιζεται για τους μη εμπιπτοντες συναδελφους και προσπαθει να εξασφαλισει τις δεσμευσεις ωστε κανεις μα κανεις συναδελφος να χασει την δουλεια του.
Κατηγορω,κατηγορω,κατηγορω....
............
Υπαρχουν τρια ειδη αυστηρης κριτικης, η καλοπιστη,η κακοπιστη,και η ζηλιαρα,εμεις σημερα θα ασχοληθουμε με την τριτη περιπτωση,ζηλιαρα κριτικη λοιπον ειναι ευκολο για αυτον που την ασκει να βρει χιλιες δυο περιπτωσεις λαθων οταν ο κρινομενος ακολουθησε διαφορετικο δρομο απο αυτον που θα προτιμουσε ο  επικριτης,αυτο σπρωχνει τον ζηλιαρη επικριτη να διογκωνει τις διαφορες των δυο τακτικων και να βλεπει λαθη παντου ακομα και εκει που δεν υπαρχουν!!!
Η πραγματικη αιτια ομως της ζηλιαρας κριτικης ειναι η ιδια η ζηλεια,ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΗΛΕΙΑ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΓΩ!!!
Ναι λοιπον στην καλοπιστη κριτικη,ναι στην κριτικη που δεν εχει προθεση να μειωσει το εργο και τους αγωνες της ΠΟΣΠΥΔ,ναι στην επικοδομητικη κριτικη που δινει εμφαση στην δημιουργικοτητα,την ανοιχτη σκεψη και τις συνεργατικες διαδικασιες.

ενας απλος και ασημος συμβασιουχος πυροσβεστης
 Παιδια του προεδρειου της ομοσπονδιας συνεχιστε ετσι αγωνιστητε να μην χασει κανενας συναδελφος την δουλεια του,η πλειοψηφια του κοσμου σας στηριζει!!!

Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2011

«Φρένο» στις προσλήψεις της ΕΛ.ΑΣ.

«Φρένο» στις προσλήψεις της ΕΛ.ΑΣ., λόγω των δεσμεύσεων που απορρέουν από το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, θέτει η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας υιοθετώντας πλήρως τη γνωμοδότηση του Ε’ Τμήματος του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου που είχε κρίνει ως μη νόμιμο το σχετικό προεδρικό διάταγμα του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.

Οι σύμβουλοι Επικρατείας τονίζουν στο πρακτικό που συνέταξαν ότι το Μεσοπρόθεσμο δεν περιέχει εκτιμήσεις ή προβλέψεις για τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων ή την ίδρυση νέων υπηρεσιών ,που συνεπάγονται σοβαρές επιβαρύνσεις στις δαπάνες του κρατικού προϋπολογισμού κατά την περίοδο 2012-2015.

«Υπό τις παρούσες, έκτακτες, δημοσιονομικές και οικονομικές συνθήκες της χώρας για την αντιμετώπιση των οποίων θεσπίστηκε, μεταξύ άλλων, το μεσοπρόθεσμο, κατά το χρόνο εφαρμογής του μεσοπρόθεσμου αυτού πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής και ανεξαρτήτως της υποχρέωσης τήρησης του ουσιώδους τύπου που αφορά τη βεβαίωση ως προς το ύψος και τη δυνατότητα κάλυψης της δαπάνης, η σύσταση νέων οργανικών θέσεων με Προεδρικό Διάταγμα τελεί υπό τους περιορισμούς που επιβάλλονται με τον Ν. 3985/2011 και, συνεπώς, είναι επιτρεπτή μόνον αν αποσκοπεί στην κάλυψη επιτακτικής ανάγκης, η οποία δεν μπορεί να ικανοποιηθεί με άλλο τρόπο, όπως η αναδιοργάνωση των υπηρεσιών και η ανακατανομή του προσωπικού», προσθέτουν χαρακτηριστικά οι ανώτατοι δικαστικοί λειτουργοί. Το προεδρικό διάταγμα του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, προέβλεπε τη σύσταση 100 νέων οργανικών θέσεων προσωπικού ειδικού καθηκόντων πανεπιστημιακής εκπαίδευσης για την κάλυψη των αναγκών της ΕΛ.ΑΣ
ΠΗΓΗ: ΖΟΥΓΚΛΑ
Σ.Γ ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ………….

Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2011

ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ, ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΕΓΚΥΡΕΣ ΠΗΓΕΣ ΜΑΣ


·         Συνάδελφοι έχουμε ορισμένα νούμερα σε πρώτη φάση σχετικά με τα αποτελέσματα του διαγωνισμού πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης  που μας ενδιαφέρει όλους.

·         Τα αποτελέσματα του συγκεκριμένου διαγωνισμού αναμένονται στα μέσα του επόμενου μήνα. 

·         Δείτε ορισμένα από τα στοιχεία που έχουμε στην παρούσα φάση:

·         27000 περίπου είναι το σύνολο των αιτήσεων από πολίτες και εποχικούς.

·         5500 περίπου είναι οι αιτήσεις στην κατηγορία εποχικοί που μας ενδιαφέρει.

·         Από τις 5500, οι 1200 αιτήσεις είναι από συναδέλφους που δεν είχαν τα προσόντα που ζητούσε η προκήρυξη στην κατηγορία μας (εποχικοί) .

·         Οπότε έχουμε: 5500-1200=4300

·         Από τα 4300 αφαιρούμε α) ποινικά μητρώα, β) γιώτα που δεν θα περάσουν από την επιτροπή, γ) και πιθανά μη έγκυρα δικαιολογητικά.

·         Εδώ να σας ενημερώσουμε ότι το  έτος 2008 έχουμε 507 συνάδελφους που παραιτήθηκαν, επομένως αρκετοί  από αυτούς όσοι είχαν 5 έτη προϋπηρεσία  από το 2000 μέχρι το 2007 και εργάστηκαν έστω και μία μέρα το 2008 είχαν το δικαίωμα να συμμετέχουν στον διαγωνισμό απλά δεν παίρνουν τα 25 μόρια. 

·         Το ίδιο ισχύει και για 271 συναδέλφους που παραιτήθηκαν το 2009.

·         ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΕΓΚΥΡΕΣ ΠΗΓΕΣ ΜΑΣ .


Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2011

Πέμπτη, 20 Οκτωβρίου 2011

ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΤΡΙΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ


ΝΟΜΟΥ : «Εθελοντισμός στο Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή και στο Πυροσβεστικό Σώμα και άλλες διατάξεις»
* ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΟΣ (Εισηγητής της Μειοψηφίας):
Τώρα, σε ότι αφορά δύο παρατηρήσεις στο άρθρο 33 και στο άρθρο 36. Η μία είναι αυτό που ανέφερε νωρίτερα ο κ. Τριανταφυλλόπουλος. Ειλικρινά, δεν κατάλαβα γιατί να υπάρχει αυτή η διαφοροποίηση στην ηλικία μεταξύ των πτυχιούχων ή των μη. Έχει καμία σκοπιμότητα; Δεν το κατάλαβα, καλόπιστα σας το λέω. Κάντε το όλο 32, να το λύσουμε. Δηλαδή, υποτίθεται, καταλαβαίνω ότι ο συντάκτης θεωρεί ότι κάποιος ο οποίος έχει κάνει πανεπιστημιακές σπουδές ή μεταπτυχιακές έχει λίγο περισσότερο χρόνο. Ας αυξήστε και τον από κάτω, τι αλλάζει; Μπορεί να καθυστέρησε να πάρει το απολυτήριο λυκείου, για κάποιους λόγους. Ανώδυνο είναι, νομίζω.
Εγώ θα κρατήσω μια επιφύλαξη για το άρθρο 33 μέχρι τον Ολομέλεια, γιατί εδώ υπάρχει ένα θέμα με αυτούς τους ανθρώπους οι οποίοι έχουν δικαίωμα προσδοκίας στους συνταξιούχων
Σας είπα κατά την πρώτη συζήτηση ότι εδώ υπάρχει ένα θέμα με την προκήρυξη του νόμου 3938 για αυτούς τους 1.700 που μένουν απέξω. Μέσα σε αυτούς είναι και 380 απόφοιτοι δημοτικού και 320 που είχαν προσληφθεί το 2009. Αντιλαμβάνομαι τις δυσκολίες σας, όπως τις αντιλαμβάνεστε και εσείς, αλλά νομίζω ότι έχουμε χρέος όλοι εμείς να συμβάλουμε ώστε να εξευρεθεί μια λύση, υπό την έννοια ότι η ικανοποίηση του αισθήματος δικαίου της ισονομίας και της ισοπολιτείας είναι κατά πολύ πιο εύκολα αποδεκτή από οτιδήποτε άλλο που έχει να κάνει με υπηρεσιακά θέματα ή με θέματα που μπορούν να ξεπεραστούν με μια ευρεία ερμηνεία του νόμου.
Εγώ το μόνο που θα δεχόμουν είναι αν μια τέτοια ρύθμιση δημιουργούσε προβλήματα στην υπηρεσιακή λειτουργία της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας. Δείτε το μέχρι την Ολομέλεια αν μπορεί να γίνει κάποια προσπάθεια. Σας κάνουμε και εμείς μια έκκληση για αυτούς τους ανθρώπους, οι οποίοι είναι περίπου 1.700-1.800 και μένουν απ' έξω. Κάνατε και κάναμε όλοι το καλό, γιατί και εμείς συμφωνήσαμε, αλλά δείτε αν μπορεί να γίνει κάτι γι' αυτό. Αυτή είναι η μία μου επιφύλαξη αναφορικά με την ψήφο της Ν.Δ., σε ό,τι αφορά το σύνολο των άρθρων. Κρατώ επιφύλαξη μόνο για το άρθρο 33, μέχρι την Ολομέλεια. Όλα τα άλλα τα ψηφίζω.
Θέλω να κάνω μια παρατήρηση για το άρθρο 36. Ακούστηκε από όλους τους συναδέλφους ότι αυτή η μοριοδότηση των 100 μορίων να είναι ανά έτος ή ανά τριετία. Δείτε αν μπορεί να γίνει μια ρύθμιση και εκεί, για να υπάρχει μια πλήρης ικανοποίηση ολοκλήρου του Σώματος αναφορικά με τα αιτήματα.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΛΑΤΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Το λόγο έχει η κυρία Σκραφνάκη.
ΜΑΡΙΑ ΣΚΡΑΦΝΑΚΗ: Με το άρθρο 33, που αφορά τα προσόντα και τις προϋποθέσεις κατάταξης των δοκίμων πυροσβεστών στο Πυροσβεστικό Σώμα, παρακαλώ τον κ. Υπουργό να σημειωθεί ρητά ότι παραμένει σε ισχύ το άρθρο 1 του π.δ. 236/2007, στο οποίο το όριο ηλικίας για τους συμβασιούχους πυροσβέστες είναι το 30ο, αλλά αυξάνεται τόσα έτη όσα και οι αντιπυρικές περίοδοι, όχι όμως να γίνεται πέρα του 34ου έτους. Επίσης, πρέπει να δούμε πώς θα παραμείνει σε ισχύ το ότι οι συμβασιούχοι πυροσβέστες θα μπορούν να καλύπτουν το 40% των προκηρυσσομένων θέσεων σε κάθε προκήρυξη. Πιστεύω κι εγώ ότι θα πρέπει να δούμε πώς θα βοηθήσουμε παραπέρα τους εναπομείναντες συμβασιούχους πυροσβέστες, γιατί είναι άδικο για αυτούς που δεν έχουν κάποιο τυπικό προσόν, γι' αυτό και δεν θα απορροφηθούν. Αλλά και αυτούς δεν θα πρέπει να τους αφήσουμε τελείως στην τύχη τους. Μέσα σε αυτό το νομοσχέδιο και στο άρθρο 33 νομίζω ότι μπορεί να υπάρξει μια καλύτερη ρύθμιση για αυτούς τους ανθρώπους.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΛΑΤΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Το λόγο έχει ο κ. Όθωνας.
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΟΘΩΝΑΣ (Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη): Καταρχήν, θα επιχειρήσω να απαντήσω στο «θεμελιώδες» ερώτημα του Εισηγητή του κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης - το οποίο, με την τροπή που πήρε η συζήτηση και κατά την πρώτη ανάγνωση, μπορεί να θεωρηθεί εύλογο - ως προς το γιατί υπήρξαν αλλαγές μεταξύ της παρουσίας του νομοσχεδίου στη διαδικασία του Υπουργικού Συμβουλίου και, στη συνέχεια, κατά την διαβούλευση και τη νομοτεχνική επεξεργασία και ξαναήρθαμε σήμερα και υπάρχουν πάντα αλλαγές που είναι πολύ κοντά στην πρώτη διατύπωση.
Νομίζω ότι ο Υπουργός, κατά τη συζήτηση στη διαδικασία της πρώτης ανάγνωσης, εξήγησε με τρόπο αναμφισβήτητο ποια είναι η σειρά και τα στάδια μιας ακολουθούμενης διαδικασίας μέχρι μια νομοθετική πρωτοβουλία της Κυβέρνησης να πάει στο Εθνικό Τυπογραφείο. Όλα αυτά τα στάδια δεν είναι προσχηματικά ή γραφειοκρατικά, αλλά είναι, ακριβώς, για να ενσωματώνουν απόψεις, προτάσεις και προβληματισμούς. Εμείς νομίζω ότι δε χρειάζεται να ισχυριστούμε οι ίδιοι - χαίρομαι που το αναγνώρισε το σύνολο των συναδέλφων όλων των κομμάτων - ότι και στο τελευταίο στάδιο της επεξεργασίας από την αρμόδια κοινοβουλευτική Επιτροπή, δηλαδή την παρούσα Επιτροπή, όλες τις απόψεις, οι οποίες είχαν την σταθερότητα των επιχειρημάτων και την τεκμηρίωση που τις έκανε ενδιαφέρουσες και πειστικές, τις συμπεριλάβαμε.
Δεν υπάρχει καμία ανακολουθία και, πολύ περισσότερο, δεν υπάρχει καμία σχέση της χθεσινής αλλαγής στην ηγεσία του Πυροσβεστικού Σώματος με τις αλλαγές που ο Υπουργός εισηγήθηκε σήμερα. Δεν μας εμπόδιζε, δηλαδή, ο απερχόμενος Αρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος να κάνουμε αυτές τις αλλαγές και διευκολυνθήκαμε. Εξάλλου, νομίζω ότι γνωρίζετε κι εσείς, όπως και όλοι και σε αυτήν την αίθουσα και εκτός αιθούσης, ότι κυρίως ο Υπουργός, αλλά ούτε εγώ, είμαστε πάρα πολύ πειθαρχικοί και υπάκουοι σε άλλες φωνές πέραν του δημοσίου συμφέροντος και της κοινής λογικής. Θέλω να είμαι πάρα πολύ συγκεκριμένος για να μην αιωρείται καμιά παρεξήγηση.
Επί της ουσίας, εγώ εμμένω στην άποψη ότι αλλαγές οι οποίες είχαν υπάρξει μεταξύ του κειμένου που δόθηκε στη διαβούλευση και του κειμένου που ήρθε στην Επιτροπή, όπως και αυτές που «διορθωτικά» γίνονται σήμερα, δεν είναι της σημασίας την οποία απέδωσαν και οι εθελοντές πυροσβέστες και πάρα πολλοί συνάδελφοι που πήραν το λόγο. Δηλαδή, δεν δέχομαι σε καμία περίπτωση ότι το νομοσχέδιο που φέραμε στην Επιτροπή πριν από 10 μέρες ήταν ένα νομοσχέδιο που «σκότωνε» τον εθελοντισμό, κατά τίτλο τηλεοπτικού προγράμματος. Με αυτές τις αλλαγές το νομοσχέδιο αυτό έγινε, όπως ακούστηκε - και χαιρόμαστε πάρα πολύ γι' αυτό - ένα τέλειο νομοσχέδιο που ενισχύει την εθελοντική διαδικασία, γιατί, κατά βάση, οι παρατηρήσεις που διορθώθηκαν ήταν παρατηρήσεις νομοτεχνικής υφής.
Είχαμε την άποψη ότι πρέπει ορισμένα πράγματα να μην τα προβλέπει αυστηρά, στα πλαίσια των διατάξεων του νόμου, μια νομοθετική πρωτοβουλία, ούτε το χρώμα των στόλων, ούτε πόσες ακριβώς ώρες θα είναι η εκπαίδευση, ούτε μια σειρά άλλα πράγματα, στα οποία ευχαρίστως, όμως, επειδή υπήρξε μια δυσπιστία για μια αυξημένη καχυποψία, ανταποκριθήκαμε και τα οριοθετούμε στη διατύπωση των συγκεκριμένων άρθρων, με πάρα πολλή σαφήνεια, ούτως ώστε να μην υπάρχουν, ενδεχομένως, παρεξηγήσεις.
Ακούσαμε με πάρα πολύ ενδιαφέρον και κρατήσαμε τρεις παρατηρήσεις που έκανε ο κ. Παυλόπουλος, που ήταν αμιγώς νομοτεχνικού χαρακτήρα και που διευκρινίζουν κάποια ζητήματα που αποτελούν κοινό τόπο παρατηρήσεων σε σχέση με τη συνδρομή και τις άλλες δύο παρατηρήσεις που έκανε, οι οποίες έχουν ένα ενδιαφέρον και θα τις δούμε ενόψει της Ολομέλειας.
 Στο ζήτημα των οργανικών θέσεων που ετέθη -είχε τεθεί και στην πρώτη διατύπωση- είναι σαφές ότι με τη νέα διατύπωση δεν υφίσταται η προϋπόθεση συγκρότησης εθελοντικού κλιμακίου με τη σύσταση οργανικών θέσεων. Το έχουμε απαλείψει πλήρως. Επομένως, τέτοιο ζήτημα, δεν τίθεται.
Η εκπαίδευση των εθελοντών, κύριε Σκοπελίτη, είναι δωρεάν. Δεν πληρώνουν. Αυτό που είδατε και προφανώς αυτό εννοούσατε, είναι ότι αν μετά την υποχρεωτική εκπαίδευση, για να γίνουν εθελοντές, θέλουν να παρακολουθήσουν ειδικά προγράμματα που δεν είναι προϋπόθεση για να γίνουν εθελοντές πυροσβέστες και να πιστοποιηθούν, που κάνει το Πυροσβεστικό Σώμα και τα λοιπά, αυτό μπορεί να γίνει πια ιδίοις εξόδοις εθελοντικά, για όσους έχουν ένα αυξημένο ενδιαφέρον.
 Σε ό,τι αφορά την διάταξη που επίσης έκανα μια παρέμβαση όταν μιλούσε ο κ. Τσούκαλης, θέλω να το καταλάβετε όλοι και νομίζω ότι είναι ένα σημείο που έχουμε συμφωνήσει και έτσι προβλέπεται, για το πότε επιτρέπεται στους εθελοντές πυροσβέστες που απασχολούνται, να φεύγουν από τη δουλειά τους, δηλαδή. Πρώτον -και υπάρχει στη νέα διατύπωση του άρθρου 15 και ορίζεται με πάρα πολύ συγκεκριμένο τρόπο- όπου δεν υπάρχει πυροσβεστική υπηρεσία και λειτουργεί μόνο εθελοντικό κλιμάκιο, στο συμβάν πάνε και φεύγουν από τη δουλειά τους και δεν μπαίνει τέτοιος περιορισμός. Ο περιορισμός που μπαίνει και αντικαθιστά την μάλλον πράγματι υπερβολική προϋπόθεση τώρα υπάρχει η κήρυξη της περιοχής σε έκτακτη ανάγκη, να υπάρχει δηλαδή γενική επιφυλακή της τοπικής Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, είναι κάτι το αυτονόητο. Δηλαδή, διανοείται κανείς ότι θα μπορεί κανείς εθελοντής πυροσβέστης την ώρα εργασίας να φεύγει από τη δουλειά του, να πάει να συνδράμει σε ένα περιστατικό και η τοπική πυροσβεστική υπηρεσία να έχει προσωπικό επαγγελματικό σε ρεπό, σε άδειες ή στο καφενείο να παίζει τάβλι και να φεύγει ο άλλος από τη δουλειά του να πηγαίνει στη φωτιά, στο σεισμό ή στην πλημμύρα; Κανένας εργοδότης δεν θα το δεχτεί αυτό και να προσέξουμε μη δημιουργούμε αντικίνητρα στο τέλος στην πρόσληψη ανθρώπων που έχουν ας πούμε αυτή την ευγενή προσφορά εθελοντισμού, βάζοντας διατάξεις υποτίθεται ευνοϊκές, που θα λειτουργούν στην πράξη εντελώς διαφορετικά και θα δημιουργούν προβλήματα. Η συγκεκριμένη διατύπωση είναι πάρα πολύ ισορροπημένη απέναντι στις απαιτήσεις που είχε και το Υπουργείο Εργασίας, για τις οποίες σας μιλήσαμε και στην προηγούμενη διαδικασία και απέναντι στη δυνατότητα και στην ευχέρεια που πρέπει ο νόμος να παρέχει, για να μπορούν να συνεισφέρουν στην αντιμετώπιση περιστατικών οι εθελοντές πυροσβέστες, αλλά υπό κάποιες προϋποθέσεις.
 Σε ό,τι αφορά τα όρια ηλικίας, επίσης υπήρξε μια ομοφωνία και αυτή η ομοφωνία προφανώς συνεκτιμάται από εμάς. Ακούστε. Πρέπει κάποια στιγμή να ακούμε και τις φωνές όλων εκείνων, οι οποίοι είναι πάρα πολύ περισσότεροι και δυστυχώς δεν μπορούν να εκπροσωπηθούν στις ακροάσεις φορέων των Επιτροπών. Όλα, δηλαδή, εκείνα τα παιδιά που έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν τη δυνατότητα να κριθούν με βάση τα προσόντα τους, τις ικανότητές τους, τις σπουδές τους και να διεκδικήσουν μια θέση, χωρίς να είναι ούτε συμβασιούχοι πυροσβέστες στη συγκεκριμένη περίπτωση, ούτε εθελοντές ούτε οτιδήποτε άλλο, αλλά έχουν κάποια ειδικά και αυξημένα προσόντα αποκτημένα με κόπους και που με διαφορές επιμέρους διατάξεις, με συνεχείς αυξήσεις των ορίων ηλικίας, με ποσοστώσεις, με μοριοδοτήσεις κ.λπ., ουσιαστικά κτίζουμε τείχη και τους αποκλείουμε από την πρόσβασή τους και τη δυνατότητά τους να προσφέρουν και να είναι χρήσιμοι σε κρίσιμες υπηρεσίες.
Επομένως, να δούμε ενόψει της Ολομέλειας κάποια πράγματα, δηλαδή ότι αφού δίνουμε το περιθώριο αύξησης του ορίου ηλικίας για εθελοντές πυροσβέστες, στα τριάντα χρόνια, μήπως το δούμε και για τους αποφοίτους λυκείου συμβασιούχους πυροσβέστες, στη βάση της δέσμευσης που ο Υπουργός στην ερώτηση του κ. Αυγενάκη είχε απαντήσει στη Βουλή, το οποίο επικαλέστηκε και μπορούμε να το εξετάσουμε, εν πάση περιπτώσει, αλλά, όλα αυτά πάντα υπό την λογική και την οπτική, την οποία σας περιέγραψα.
 Το ίδιο ισχύει και για την αυξημένη μοριοδότηση. Νομίζω ότι αυτό το θέμα από την πρώτη ανάγνωση το είχαμε με σαφήνεια απαντήσει ότι μοριοδότηση κλιμακούμενη, η οποία αθροιστικά, ουσιαστικά, κάνει τον εθελοντισμό ή εμπεριέχει τον κίνδυνο να γίνει ο εθελοντισμός προθάλαμος αυξημένων πιθανοτήτων διορισμού στο δημόσιο, είναι μακριά από την πολιτική αντίληψη που έχουμε και στη συγκεκριμένη διάταξη, νομίζω ότι δεν υπάρχουν ιδιαίτερα μεγάλα περιθώρια να προσεγγίσουμε τον τρόπο που σκέπτονται αρκετοί πράγματι από τους συναδέλφους που μίλησαν.

Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2011

Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΟΝΑΤΣΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Αθήνα, 17 Οκτωβρίου 2011
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΡΟ.ΠΟ
Mε απόφαση του ΚΥΣΕA και μετά από πρόταση του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, κ. Χρήστου Παπουτσή, επελέγησαν ως αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ, ο Αντιστράτηγος Νικόλαος Παπαγιαννόπουλος και ως αρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος, ο Αντιστράτηγος Παναγιώτης Μπονάτσος.
Επίσης, με κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού, κ. Γιώργου Παπανδρέου και του Υπουργού κ. Χρήστου Παπουτσή, νέος Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Τάξης του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, ορίζεται ο κ. Ελευθέριος Οικονόμου, μέχρι σήμερα αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ.
Ο μέχρι σήμερα Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Τάξης κ. Γρηγόρης Τασούλας είχε προηγουμένως υποβάλει την παραίτησή του για προσωπικούς λόγους. Ο κ. Χρήστος Παπουτσής ευχαρίστησε τον κ. Γρηγόρη Τασούλα για τη μέχρι σήμερα συνεργασία και συμβολή του στο έργο του Υπουργείου.
Τέλος, το ΚΥΣΕΑ απένειμε στον κ. Ελευθέριο Οικονόμου τον τίτλο του επιτίμου αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ. Απένειμε στον κ. Ιωάννη Ραχωβίτσα τον τίτλο του επιτίμου υπαρχηγού της ΕΛ.ΑΣ, καθώς ήταν αρχαιότερος αξιωματικός του επιλεγέντος αρχηγού και στον κ. Στυλιανό Στεφανίδη απένειμε τον τίτλο του επίτιμου αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος.

Σάββατο, 15 Οκτωβρίου 2011

H εισήγηση που «έκαψε» τον Αντιστράτηγο

H εισήγηση που «έκαψε» τον Αντιστράτηγο




Ρεπορτάζ: Πέτρος Κουσουλός
Σε ακόμη μία ακατανόητη, αυθαίρετη και ποινικά ελεγχόμενη κίνηση, η οποία, αν δεν γινόταν αντιληπτή την ύστατη στιγμή από τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Χρήστο Παπουτσή, θα ζημίωνε το ελληνικό Δημόσιο κατά 730.000 ευρώ, πρωταγωνιστεί ο αρχηγός της Πυροσβεστικής, κ. Στέλιος Στεφανίδης.
Σήμερα η zougla.gr φέρνει στο φως της δημοσιότητας την απόρρητη εισήγηση του αντιστράτηγου κ. Στεφανίδη προς τους πολιτικούς του προϊσταμένους, με την οποία ζητούσε την 15νθημερη επέκταση της μίσθωσης ενός ελικοπτέρου Mi 26-T (βαρέως τύπου), το οποίο επιχειρούσε στην Κρήτη μέχρι τις 5 Οκτωβρίου.
Η εν λόγω εισήγηση στάθηκε αφορμή για να παρέμβει στην υπόθεση ο εισαγγελέας Οικονομικού Εγκλήματος, κ. Γρηγόρης Πεπόνης, ο οποίος διέταξε τη διενέργεια κατεπείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης, που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη.
Ο λόγος; Απλός. Κανένας υπηρεσιακός παράγοντας του Πυροσβεστικού Σώματος, πλην του κ. Στεφανίδη, δεν εισηγήθηκε θετικά για την επέκταση μίσθωσης του ελικοπτέρου. Ουδείς θεώρησε σκόπιμο και απαραίτητο να δαπανηθούν χρήματα από τον κρατικό κορβανά, καθώς -ούτως ή άλλως- η αντιπυρική περίοδος οδεύει προς το τέλος της. Είναι χαρακτηριστικό ότι άπαντες (μέχρι και τον υπαρχηγό του Π.Σ.) εισηγήθηκαν αρνητικά. Και υπέγραψαν ανάλογα.
Αλλά, στη συνέχεια, σημειώθηκε ένα μικρό «θαύμα», το οποίο προσδίδει εξαιρετικό ενδιαφέρον στο ρεπορτάζ.
Εξαφανίστηκαν οι υπογραφές!
Ως φαίνεται, η άρνηση όλων των υπηρεσιακών παραγόντων για την επέκταση της μίσθωσης δεν «άρεσε» στον αρχηγό του Σώματος.
Έτσι, ο κ. Στεφανίδης, με κάποιο τεχνικό τρόπο, δεν εμφάνισε τις υπογραφές των υπολοίπων αξιωματικών, παρά εισηγήθηκε από μόνος του (!) την επέκταση της μίσθωσης. Το εισηγητικό σημείωμα έφτασε στον γ.γ. Δημόσιας Τάξης κ. Γρηγόρη Τασούλα, ο οποίος (προφανώς παραπλανημένος) υπέγραψε την επέκταση της μίσθωσης για έναν μήνα, ενώ με παρόμοιο τρόπο υφαρπάχθηκε και η υπογραφή του υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη, κ. Μανώλη Όθωνα.
Η μοναδική υπογραφή που απέμενε ήταν εκείνη του υπουργού κ. Χρήστου Παπουτσή. Ως εκ θαύματος, όμως, ορισμένα στελέχη του υπουργείου παρατήρησαν την εμφανή και προκλητική απουσία των υπογραφών όλων των υπηρεσιακών παραγόντων μέχρι και τον αρχηγό. Το γεγονός αυτό τους προκάλεσε την περιέργεια και ενθάρρυναν τον κ. Παπουτσή να μην υπογράψει την «περίεργη» εισήγηση, όπως και έγινε.
Από το ρεπορτάζ προκύπτει ότι ο υπουργός κάλεσε στο γραφείο του όλους τους ανώτατους αξιωματικούς του Σώματος, οι οποίοι τον ενημέρωσαν ότι η επέκταση της μίσθωσης όχι μόνο ήταν αχρείαστη, αλλά ότι είχαν εισηγηθεί αρνητικά!
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω εισήγηση έχει προκαλέσει τριγμούς και ποικίλες αντιδράσεις στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. Τόσο ο γ.γ. Δημόσιας Τάξης όσο και ο υφυπουργός κ. Όθωνας, οι οποίοι υπέγραψαν, εμφανίζονταν να είναι πυρ και μανία (μετά την εισαγγελική παρέμβαση) με τον κ. Στεφανίδη, δηλώνοντας «εξαπατημένοι».
Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε ολόκληρο το εισηγητικό σημείωμα, το οποίο, μεταξύ άλλων, ζητεί τη -δαπανηρή- επέκταση της μίσθωσης, με σκοπό «τη μέγιστη διατήρηση της επιχειρησιακής ετοιμότητας που απαιτείται προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι δασικές πυρκαγιές».

Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2011

ΕΓΙΝΕ Η ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ ΠΕΝΤΑΕΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ.


ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Απέσσος Μιχαηλ του Αντωνίου (Νομικός Σύμβουλος Κράτους)

ΜΕΛΟΙ:        Μαυρομάτης Βασίλειος   Σύμβουλος ΑΣΕΠ

                      Αντιπύραρχος Σκρέκας  Απόστολος

   

                          ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ 

ΕΠΙΠΥΡΑΓΟΣ :  Γερογιάννης  Πέτρος



(Είχε παραιτηθεί ο νομικός Σύμβουλος του Κράτους )



  • Η κοπελιά της κολοτουμπας ξύπνησε πάλι και την έπιασε ο πόνος για τους συνάδελφους του 2009. Αλήθεια τι έχεις κάνει εσύ για τους 9ρηδες του Σωματείου σου;
  • Άλλαξε πλευρό ρε παιδάκι μου και ξανακοιμήσου αργούν ακόμα η εκλογές της ΠΟΣΠΥΔ που ψάχνεις από τώρα για ψηφοφόρους .  

Τρίτη, 11 Οκτωβρίου 2011

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΔΩΣΤΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ……

  1. ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΟΠΩΣ ΜΑΘΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ  ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΧΡ. ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΑΓΩΓΕΣ ΓΙΑ ΤΑ 176 ΕΥΡΩ.
  2. Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΑΣ  ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΑΤΤΙΚΗ, ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ, ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΛΙΓΗ  ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΚΟΜΗ. ΑΛΩΣΤΕ ΑΠΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΠΟΝΗΜΕΝΟΙ ΚΑΛΑ.
  3. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 5-10 ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΑΠΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  4. ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ-ΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ   ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ  ΓΙΑ ΤΗΝ  ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥΣ.
  5. ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΜΕ ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΛΛΑ….
  6. ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΣΥΜΒΑΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΕΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΤΟ BLOG, ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΠΡΙΝ 2 ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ «ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΟ  BLOG» ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. ΚΡΙΜΑ!
  7. ΚΟΥΙΖ: ΠΟΙΟΣ-Α ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ «ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ»  EΘΕΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΜΕ ΚΑΠΡΙ ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΚΙ ΣΤΗΝ ΔΕΘ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΜΗΝΑ;

Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2011

Υπό έλεγχο η πυρκαγιά στην Κερατέα - τρεις πυροσβέστες τραυματίες

Πυρκαγιά μέσα σε χαράδρα, σε περιοχή χαμηλής βλάστησης, ξέσπασε στις 16.23 στη Φούριζα της Κερατέας, τη στιγμή που έπνεαν ισχυροί άνεμοι, δυσχεραίνοντας το έργο της Πυροσβεστικής. Λίγο μετά τις 18.00 η φωτιά τέθηκε υπό έλεγχο.

Στην προσπάθεια κατάσβεσής της, τρεις πυροσβέστες υπέστησαν εγκαύματα και μεταφέρθηκαν στο Κέντρο Υγείας Κερατέας, εκ των οποίων ο ένας διεκομίσθη στη συνέχεια στο νοσοκομείο της πολεμικής αεροπορίας 251. Σύμφωνα με κατοίκους έχει υποστεί ζημιές κι ένα πυροσβεστικό όχημα.

Η κινητοποίηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας είναι μεγάλη, καθώς επιχειρούν 60 πυροσβέστες με 25 οχήματα, 3 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων, 2 αεροσκάφη και ένα ελικόπτερο.

Σύμφωνα με την Π.Υ., δεν απειλήθηκαν κατοικίες.

Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2011

Προσλήψεις στην ΕΛ.ΑΣ. ήθελε ο Παπουτσής αλλά τις «έκοψε» το ΣτΕ


Να προχωρήσει σε 100 προσλήψεις στην ΕΛ.ΑΣ. επιχείρησε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Χρήστος Παπουτσής, επικαλούμενος την αυξανόμενη εγκληματικότητα αλλά οι προθέσεις τους αυτές – όπως φαίνεται μάλλον θα μείνουν στα χαρτιά. Και αυτό διότι το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) «έκοψε» το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα κρίνοντας πως τα όσα προβλέπει είναι εκτός των δεσμεύσεων που επιβάλλει το μεσοπρόθεσμο πλαίσιο δημοσιονομικής στρατηγικής 2012-2015.

Το εγχείρημα του κ. Παπουτσή μάλιστα για την πρόσληψη 100 ατόμων στην ΕΛ.ΑΣ. προκάλεσε εύλογες απορίες σε νομικούς κύκλους, οι οποίοι σημείωναν πως δυο τινά μπορεί να συμβαίνουν: Ή ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη δεν γνώριζε τι προβλέπει το μεσοπρόθεσμο (Ν.3985/2011), ή γνωρίζει αλλά παρ’ όλα αυτά προσπαθεί να κάνει προσλήψεις.

Στο ΣτΕ κατατέθηκε σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος (ΠΔ) με το οποίο ιδρύονται 100 νέες οργανικές θέσεις ΕΛ.ΑΣ. προσωπικού ειδικών καθηκόντων όπως είναι νομικών, πτυχιούχων Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Οικονομικών επιστημών, πληροφορικής, ιερέα κ.λπ.

Οι δικαστές που επεξεργάστηκαν το ΠΔ αναφέρουν στη γνωμοδότηση που εξέδωσαν ότι με το μεσοπρόθεσμο θεσπίστηκε πολυετές πλαίσιο δημοσιονομικής στρατηγικής και διαχείρισης των δημοσιονομικών της χώρας και κάθε άλλο παρά προσλήψεις προβλέπονται.

Μάλιστα, το ΣτΕ επισημαίνει ότι «υπό τις παρούσες, έκτακτες, δημοσιονομικές και οικονομικές συνθήκες της χώρας για την αντιμετώπιση των οποίων θεσπίστηκε, μεταξύ άλλων, το μεσοπρόθεσμο, κατά το χρόνο εφαρμογής του μεσοπρόθεσμου αυτού πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής και ανεξαρτήτως της υποχρέωσης τήρησης του ουσιώδους τύπου που αφορά τη βεβαίωση ως προς το ύψος και τη δυνατότητα κάλυψης της δαπάνης, η σύσταση νέων οργανικών θέσεων με Προεδρικό Διάταγμα τελεί υπό τους περιορισμούς που επιβάλλονται με τον Ν. 3985/2011 και, συνεπώς, είναι επιτρεπτή μόνον αν αποσκοπεί στην κάλυψη επιτακτικής ανάγκης, η οποία δεν μπορεί να ικανοποιηθεί με άλλο τρόπο,  όπως η αναδιοργάνωση των υπηρεσιών και η ανακατανομή του προσωπικού, οι λόγοι δε αυτοί πρέπει να προκύπτουν από τα στοιχεία που συνοδεύουν το σχέδιο διατάγματος».

Στο σχέδιο ΠΔ που στάλθηκε στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο βεβαιώνεται ότι η εφαρμογή του προκαλεί επιβάρυνση στον κρατικό προϋπολογισμό ύψους 2.477.000 ευρώ για την επόμενη πενταετία και η δαπάνη αυτή θα εγγραφεί στον προϋπολογισμό του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.

Τον τελικό λόγο επί του σχεδίου Προεδρικού Διατάγματος θα έχει η Ολομέλεια του ΣτΕ, ενώπιον της οποίας παραπέμφθηκε λόγω σπουδαιότητας το όλο θέμα.
 

Πηγη : ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2011

ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ Η ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΜΑΣ

  1. Αύριο θα μπουν τα χρήματα της μισθοδοσίας του Σεπτέμβριου στους λογαριασμούς μας με δικαίωμα ανάληψης την Παρασκευή από τον καθένα μας.
  2. Υπάρχει και άλλη μείωση περίπου 20 ευρώ από αυτά που πήραμε τον Αύγουστο. Αν συγκρίνουμε με τον Μάιο ή τον Ιούνιο του 2011 τότε μιλάμε για μείωση 80-100 ευρώ στον καθέναν μας...

Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2011

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΜΕΛΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ο ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

Συνάδελφοι από έγκυρες πηγές μας μάθαμε ότι παραιτήθηκε από την τριμελής επιτροπή ο Νομικός Σύμβουλος του Κράτους Σπανός Παναγιώτης. Αυτό δεν δημιουργεί πρόβλημα αφού θα αντικατασταθεί και η διαδικασία έλεγχου των δικαιολογητικών θα συνεχιστεί κανονικά.

  • ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΓΚΥΡΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΟΡΙΣΤΙΕΣ!!!!
  • Η ΠΟΣΠΥΔ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΕΙΠΑΜΕ ΕΧΕΙΣ ΠΟΣΠΥΔΟΑΝΤΙΠΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ…………..